NABÓR NA STANOWISKO STARSZEGO REFERENTA ZESPOŁU DS. ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pomorskim
Komendant Powiatowy Policji w Kamieniu Pomorskim poszukuje kandydata na stanowisko:
Starszego Referenta
w Zespole ds. Łączności i Informatyki
KPP w Kamieniu Pomorski
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
- Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pomorskim,
- ul. Żwirki i Wigury 2
- 72-400 Kamień Pomorski
Miejsce wykonywania pracy:
- Kamień Pomorski
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- aktualizacja danych do funkcjonujących programów, sprawdzanie i korzystanie z nich,
- prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatyki,
- czuwanie nad sprawnym działaniem systemu komputerowego i sprzętu łączności,
- usuwanie drobnych awarii wynikających z nieprawidłowego działania oprogramowania,
- instalacja i konfiguracja sprzętów i oprogramowań,
- znajomość sieciowych systemów operacyjnych,
- umiejętność programowania na potrzeby administrowania systemami,
- umiejętność korzystania z Internetu i usług sieciowych, konfiguracja,
- współpraca z komórkami i ogniwami łączności i informatyki KWP w zakresie utrzymania systemów teleinformacyjnych,
- instalacja nowych urządzeń radiotelefonicznych w obiektach stałych i środkach transportu,
- Prowadzenie ewidencji i zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne.
Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych
- czas pracy – 8 godz. dziennie (40 godz. tygodniowo)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w pomieszczeniach budynku,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- biurowa, przy komputerze,
- szkodliwe warunki nie występują,
- kontakt z urządzeniami elektrycznymi,
- brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
- niezbędne:
- wykształcenie: minimum średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku
- pozostałe wymagania niezbędne :
- umiejętność komunikowania się
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętność organizacji pracy własnej
2. dodatkowe:
- umiejętność samokształcenia się
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność użytkowania i administrowania sieci i systemów łączności
- bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego
- umiejętność naprawy i przeglądów sprzętów łączności informatyki
- umiejętność administrowania podstawowych systemów komputerowych (Windows (XP, 7,8) Linux, aplikacje biurowe)
- doświadczenie w zakresie obsługi programów systemowych Policji
Proponowane wynagrodzenie:
- płaca zasadnicza wg mnożnika 1,2151 wynosi 2276,90 zł brutto (dwa tysiące dwieście siedemdziesiąt sześć złotych 90/100 groszy) + wysługa lat
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginały do wglądu)
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów
- kopie świadectw pracy (oryginały do wglądu)
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”
Termin składania dokumentów:
08.11.2017r. /decyduje data stempla pocztowego/
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pomorskim
Sekretariat, pokój nr 15
Żwirki i Wigury 2
72-400 Kamień Pomorski
z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 17117”
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.Oferty należy składać w zaklejonych kopertach. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu zostaną powiadomieni o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia w Komendzie Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim przed upływem tego terminu. Zatrudnienie nowego pracownika w Komendzie Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Powiatowego Policji w Kamieniu Pomorskim ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie /decyduje data stempla pocztowego/ nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie niebieskim długopisem lub piórem.
Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie http://bip.kgp.policja.gov.pl/kgp/wolne-stanowiska-w-sc/wzory-oswiadczen/
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
91 38 25 581
Komendant Powiatowy Policji
w Kamieniu Pomorskim
mł.insp. Leszek Nowak
Podpisany egzemplarz pozostaje u nadawcy