NABÓR NA STANOWISKO STARSZEGO REFERENTA ZESPOŁU DS. ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Komendant Powiatowy Policji w Kamieniu Pomorskim poszukuje kandydata na stanowisko: Starszego Referenta w Zespole ds. Łączności i Informatyki
Osoba na tym stanowisku:
-
• Aktualizacja danych do funkcjonujących programów, sprawdzanie i korzystanie z nich,
-
• Usuwanie drobnych awarii wynikających z nieprawidłowego działania oprogramowania,
-
• Prowadzenie ewidencji, składanie zapotrzebowania na materiały eksploatacyjne,
-
• Wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie systemów policyjnych,
-
• Nadawanie oraz weryfikacja uprawnień funkcjonariuszom oraz pracownikom Policji do systemów,
-
• Instalacja i konfiguracja sprzętów i oprogramowania,
-
• Obsługa systemów policyjnych,
-
• Weryfikacja i analiza danych w oparciu o systemy policyjne,
-
• Współpraca z Wydziałami: Łączności i Informatyki, Ruchu Drogowego i Wywiadu Kryminalnego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie,
-
• Współpraca z Prokuraturami oraz Sądami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-
Wykształcenie: średnie związane z wiedzą ogólną lub informatyką
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze znajomości obsługi sprzętu komputerowego jak i obsługi systemów komputerowych przetwarzających dane osobowe
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-
Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
Co oferujemy
-
Indywidualny rozkład czasu pracy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
-
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-
Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
-
Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
-
Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
-
PRACA WYKONYWANA W WRUNKACH NORMALNYCH - BIUROWYCH
-
CZAS PRACY - 8 GODZIN (40 GODZIN TYGODNIOWO) - OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Dodatkowe informacje
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
-
dokumenty składamy osobiście lub za pośrednictwem poczty
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-
z uwagi na panującą pandemię nabór odbędzie się w maseczkach z zachowaniem wszelkich środków ostrożności,
-
wyłoniony kandydat może rozpocząć pracę dopiero po przeprowadzniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Komendanta Powiatowego Policji w Kamieniu Pomorskim postepowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
-
CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
-
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej "zastrzeżone"
Aplikuj
do 3 sierpnia 2021
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 81474"
na adres:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KAMIENIU POMORSKIM
UL. ŻWIRKI I WIGURY 2
72 - 400 KAMIEŃ POMORSKI
SEKRETARIAT POKÓJ NR 15
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 78 34 581
lub mailowego na adres: danuta.krzeminska@sc.policja.gov.pl
-
Dokumenty należy złożyć do: 03.08.2021
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
-
-
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Kamieniu Pomorskim z siedzibą w Kamieniu Pomorskim, przy ul. Żwirki i Wigury 2 72-400 Kamień Pomorski
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Aleksandra Malitowska Tel. 477834518 e-mail: iod.kpp.kamien@sc.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
-
Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pomorskim w Kamieniu Pomorskim
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
-
Uprawnienia:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych:
-
art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
-
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
-
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
-
-
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
-
Wzory oświadczeń